تفریح با ریاضی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

 یک بازی کاملا فکری و دشوار است که با هدف ساخت انواع سازه برای رساندن توپ به نقطه مورد نظر ساخته شده است. هر کدام از مصالح این بازی ویژگی های متفاوتی دارند که می توان با کنار هم قرار دادن صحیح آنها، به حالت های مختلفی دست یافت. آرادی عمل در استفاده از مصالح مختلف این امکان را به شما می دهد تا هر مرحله را با راه های مختلفی بتوانید حل کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید.


دانلود فیلم نمایش بازی

armadillo3


 

 


این يک بازي كم حجم، فكري، فيزيكی و بسیار جالب است. با اين بازي مي توانيد ساعت ها سرگرم شويد و لذت ببريد. در اين بازي بايد توپ زرد كوچك را به مقصد يعني دایره آبي برسانيد. بايد با ساخت سازه اين كار ها را انجام دهيد البته دقت کنید يک وقت پول كم نياوريد! در اين بازي صرفا به فكر خريد وسايل لازم باشید و كمتر از پولتان خرج کنید. 

armadillo6

 

 در ابتدا مراحل آسان است ولي کم کم مراحل سخت تر مي شوند. اين بازي داراي 10 مرحله آموزشي و 50 مرحله اصلي است. در ابتداي هر مرحله چيدماني از وسايل و مواردي كه در اختيار شما قرار مي گيرد را می بینید و شما با توجه به پولي كه در اختيارتان هست به ايجاد اتصال مي پردازيد. پس از اتمام كار دكمه شروع را بزنيد. باید توپ زرد رنگ به دايره آبي برسد. در صورتي كه كار شما مشكل دار بود باز اين كار را تكرار كنيد تا به نتيجه اصلي برسيد. اين بازي را به كليه افراد خوش فكر توصيه مي كنیم. 




برچسب‌ها:
[ سه شنبه 27 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14 ] [ مناقبی ]
درباره وبلاگ

این جانب مناقبی دبیر ریاضی این وب سابت را جهت تعامل و برقراری ارتباط دوستانه با سایر دبیران ریاضی ودانش اموزان در مورد ریاضییات و..... ایجاد نموده ام . امید است با نظرات سازنده خود ما را در این راه یاری نمایید.
موضوعات وب